Klienci korzystający z usług salonu zobowiązani są do zapoznania się z poniższym regulaminem.

  • W celu wykonania zabiegu pielęgnacyjnego należy zarezerwować termin telefonicznie, przez internet lub osobiście, najlepiej z kilkudniowym wyprzedzeniem informując groomera o stanie szaty i zdrowia psa. Jeśli to pierwsza wizyta pieska w salonie prosimy o poinformowanie o tym fakcie w celu zarezerwowania dla pupila większej ilości czasu, żeby przyzwyczaić go do podstaw zabiegów pielęgnacyjnych. W razie odwołania wizyty, prosimy o kontakt telefoniczny minimum dzień wcześniej.
  • Spóźnienie powyżej 20 minut skutkuje uznaniem wizyty za odwołaną.
  • Bezpośrednio przed wizytą w salonie prosimy nie karmić psa oraz zapewnić mu dłuższy spacer w calu załatwienia wszystkich potrzeb fizjologicznych.
  • W salonie nie podajemy żadnych środków uspokajających.
  • W salonie używane są tylko profesjonalne kosmetyki dla psów i kotów posiadające atest.
  • Po każdym kliencie stanowisko pracy oraz narzędzia są poddane dezynfekcji i sterylizacji.
  • Właścicieli psów agresywnych proszeni są o informowanie personelu o możliwości ugryzienia i zabezpieczenie psa kagańcem. Jeśli mimo założonego kagańca pies nie daje się opanować, groomer ma prawo zrezygnować z wykonywania dalszych etapów usługi i pobiera opłatę adekwatną do wykonanej pracy i poświęconego czasu.
  • Dla ułatwienia pracy groomera i skrócenia czasu wykonywanej usługi psy strzyżone są bez obecności właściciela. Pod nieobecność właściciela pies jest spokojniejszy i chętniej współpracuje z innym opiekunem. W przypadku pozostania właściciela z psem i wydłużenia czasu wykonywanej usługi koszt usługi może wzrosnąć.
  • Usługi groomerskie wykonywane są tylko i wyłącznie na czystych psach. Jeśli klient rezygnuje z kąpieli psa w salonie (kąpiel przed strzyżeniem jest obowiązkowa), ma obowiązek wykąpania pupila dzień przed wykonaniem wizyty i doprowadzenie go suchego i czystego do salonu. W przeciwnym razie groomer ma prawo odwołać wizytę lub wykąpać psa na koszt właściciela.
  • Suczki z cieczką są obsługiwane w salonie wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu właściciela suczki z groomerem – nie zaleca się wizyt w czasie cieczki ze względu na higienę i komfort innych klientów salonu.
  • Właściciel zwierzęcia informuje groomera o stanie zdrowia psa/kota, obrażeniach, lekach, alergiach i innych okolicznościach, które mogą stanowić przeciwskazanie do przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych
  • Wykonujący usługę nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił istnienie chorób a w szczególności:

zaziębienia,

padaczki,

chorób serca i układu krwionośnego,

chorobach skóry o podłożu alergicznym,

zmianach na skórze oraz guzkach,

niezrównoważenia psychicznego,

chorób zakaźnych – nie przyjmujemy chorych psów!

  • Psy stare, chore, po zabiegach, bojaźliwe oraz niezrównoważone psychicznie strzyżone są wyłącznie na żądanie właściciela i na jego odpowiedzialność. Dotyczy to również strzyżenia na bardzo krótko w okresie mrozów.
  • Zwalczanie insektów jest obowiązkowe i wykonywane jest na koszt właściciela psa bez wcześniejszego uzgodnienia.
  • Pies przyprowadzony do salonu musi bezwzględnie posiadać aktualne szczepienie przeciwko wściekliźnie w przeciwnym razie groomer może odmówić wykonania wizyty.
  • Pies w naszym salonie zostaje wydany wyłącznie osobie, która go przyprowadziła do salonu lub przez nią wskazanej.
  • W salonie obowiązuje cennik, który jest do wglądu na FP na facebooku oraz stacjonarnie w gabinecie. Koszt usługi może zostać podwyższony, jeśli sierść psa okaże się bardzo zaniedbana.
  • Wizyta w salonie i skorzystanie z usług wiąże się z jednoznaczną zgodą na publikację wizerunku zwierzęcia na stronie internetowej, w mediach społecznościowych. Klient niewyrażający na to zgody, powinien o tym poinformować.

Pozostawiając psa pod naszą opieką klient akceptuje wszystkie warunki regulaminu.